سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله موسوی اصفهانی در انتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کرد


آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی روز سه شنبه در حاشیه این نام نویسی در جمع خبرنگاران افزود: وظایف مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی به طور کامل ذکر شده است و وظیفه مجلس خبرگان رهبری در حفظ نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
وی بیان کرد: مهمترین نقش خبرگان رهبری انتخاب رهبر در زمان نیاز است چرا که رهبر عمود دین در حکومت اسلامی بوده و ولایت فقیه مهمترین امر در جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه باید زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود اضافه کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها و تشویق مردم با استفاده از حماسه آفرینی های سال های قبل و پرداختن به عقاید بزرگان دین و کشور در رابطه با اهمیت انتخابات مردم را به حضور حداکثری تشویق کنند.
وی با بیان اینکه مردم در انتخابات پیش رو باید افراد اصلح را با تحقیق و مشورت بشناسند افزود: مردم در انتخابات نباید فریب ظواهر و فعالیت های دنیا فریبانه افراد را بخوردند.
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: باید بصیرت مردم به عنوان مهمترین نیاز در انتخابات را افزایش داد تا افرادی وارد حوزه تصمیم گیری شوند که قابلیت ها و توانمندی های لازم در همه حوزه ها را داشته باشند.
ثبت نام مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر ماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.
7530/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آیت الله محمد یزدی ریس مجلس خبرگان شد