سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتانیاهو: آماده دیدار با محمود عباس هستم


نتانیاهو: آماده دیدار با محمود عباس هستمایسنا/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای بررسی ازسرگیری مجدد مذاکرات آماده دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله است.

به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگویی که با فعالان در پایگاه اجتماعی توییتر از طریق هشتگ "از نتانیاهو بپرس داشت"، گفت که دستش را برای بازگشت به مذاکرات دراز می‌کند و همگان باید منتظر بمانند تا ببینند که پاسخ محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به این دعوت چه خواهد بود.

نتانیاهو چند دقیقه پس از آن که هشتگ "از نتانیاهو بپرس" را در توییتر به راه انداخت که در آن از عرب‌ها در مصر، عربستان،‌ سوریه و عراق خواسته بود تا با وی صحبت کنند، کامنت‌ها و عکس‌های بسیاری علیه دشمنی وی با عرب‌ها توسط فعالان توییتری گذاشته شد.

صفحه رسمی نتانیاهو در توییتر این فراخوان را با این عنوان منتشر کرده بود: "من منتظر شما هستم، با من چت کنید.. از جهان عرب".



منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
دیدار جان کری و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان