سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله سعیدی: ملت عراق با بهره‌گیری از منویات مراجع به مقابله با دشمن بپردازد


آیت‌الله سعیدی: ملت عراق با بهره‌گیری از منویات مراجع به مقابله با دشمن بپردازدمیزان/ آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه وحدت یکی از عناصر مهم و مورد نیاز عراق است گفت: عراق دارای اقوام و مذاهب مختلفی است که باید با یکدیگر وحدت داشته باشند و باید با بهره گیری از منویات مراجع انسجام و اتحاد را حفظ کرده و به مقابله با دشمن بپردازند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با اکرم الکعبی دبیر حزب النجبا عراق که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران و عراق علاقه و ارتباط استراتژیکی دارند و این پیوند و اتصال ناگسستنی است و تداوم دارد.
تولیت آستان حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه در گذشته ملت ایران و عراق زیر سلطه آمریکا و غرب بود، افزود: در ایران شاه حکومت می‌کرد که به احکام الهی و قرآن توجهی نداشت که به لطف خداوند و رهبری امام راحل و علما از زیر سلطه رژیم شاهنشاهی نجات پیدا کرد.

آیت الله سعیدی با اشاره به ظلم‌هایی که صدام علیه مردم عراق انجام داد، گفت: رژیم بعث عراق به ریاست صدام کاری کرد که ملت عراق به ذلالت رسید و رجال دینی و حوزه‌های علمیه تحت ستم بودند اما به لطف خدا صدام نابود شد و ملت عراق نفس راحتی کشید.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر لزوم مقابله با دشمنان ملت‌های مسلمان بیان کرد: همان‌گونه که در انقلاب اسلامی برخی از نکات را مدنظر داشتیم کشور عراق هم حتماً به این نکات توجه می‌کند، مردم عراق هیچ گاه به حداقل‌ها راضی نشوند بلکه در مبارزه با کفار تاجایی پیش رفت که ریشه فتنه از بین برود.

وی با بیان اینکه وحدت یکی از عناصر مهم و مورد نیاز کشور عراق است گفت: کشور عراق دارای اقوام و مذاهب مختلفی است که باید با یکدیگر وحدت داشته باشند و برای رسیدن به اهداف خود به حذف دیگری اقدام نکنند، ملت عراق باید با بهره گیری از منویات مراجع و علما انسجام و اتحاد را حفظ کرده و به مقابله با دشمن بپردازند.

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
نظر مراجع عالقدر شیعه درباره لعن علنی/آیت الله خامنه ای/آیت الله وحید خراسانی/آی