فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بودجه پیشنهادی «بنیاد شهید» چه قدر افزایش پیدا کرده است؟


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری امروز یکشنبه 27 دی ماه 94 با حضور در مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 95 را تقدیم مجلس کرد.

سقف کل بودجه 95 از سوی دولت 952 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، البته برای سال آینده سقف بودجه عمومی 307 هزار میلیارد تومان(267 هزار میلیارد درآمدهای عمومی و 39 هزار میلیارد درآمد اختصاصی) در نظر گرفته شده است.

مطابق بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال 95 میزان اعتبارات دولت به «بنیاد شهید و امور ایثارگران» 9 هزار و 268 میلیارد و 554 میلیون و 800 هزار تومان پیش بینی شده است. این در حالی است که بودجه مصوب بنیاد شهید در سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان بوده است و بودجه مصوب بنیاد شهید در سال 93 نیز  6 هزار میلیارد تومان بوده است. به این ترتیب پیشنهاد دولت برای بنیاد شهید نسبت به مبلغ مصوب سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. همچنین این مبلغ به نسبت بودجه مصوب برای بنیاد در دو سال گذشته(93) بیش از 3 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افزایش 80 درصدی بودجه برخی از نهادها