علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بررسی كاربری سلول های بنیادی در درمان بیماری های مرتبط با تولیدمثل


به گزارش روز یكشنبه ایرنا از ستاد خبری دومین كنگره بین المللی تولیدمثل، مسئول پنل 'سلول های بنیادی در تولیدمثل' این كنگره به نقش سلول های بنیادی در ترمیم و درمان بیماری های مرتبط با تولیدمثل اشاره كرد و افزود: كاربری و تاثیرگذاری سلول های بنیادی در بیماری های حیطه تولیدمثل مانند درمان نارسایی زودرس تخمدان در زنان یا آزواسپرمی در مردان كمتر شناخته و مورد بحث قرار گرفته است.
دكتر سمیه كاظم نژاد افزود: در این پنل بررسی خواهد شد كه آیا از سلول های بنیادی می توان گامت های فعال و عملكردی تولید و به این ترتیب به افرادی كه به دلایل مختلف از جمله نارسایی زودس تخمدان، كموتراپی و بیماری های خاص در معرض خطر ناباروری هستند یا دچار نازایی شده اند، كمك كرد.
پنل 'سلول های بنیادی در تولیدمثل' با مسئولیت دكتر سمیه كاظم نژاد با موضوعات درمان اختلالات تولیدمثل زنانه با سلول های بنیادی، درمان اختلالات تولیدمثل مردانه با سلول های بنیادی، چالش های مربوط به بانك سلول های بنیادی در حفظ باروری و ایجاد گامت در آزمایشگاه از منشا سلول های بنیادی، برگزار خواهد شد.
دومین كنگره بین المللی تولیدمثل و اولین كنگره بین المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری 29 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری در مركز همایش های رازی برگزار می شود.
علمی**1201 **1834

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استفاده از سلول های بنیادی برای درمان علت نابینایی