سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمریکایی ها گروهی از فرماندهان داعش را از فلوجه منتقل کردند


آمریکایی ها گروهی از فرماندهان داعش را از فلوجه منتقل کردندایرنا/ منابع خبری عراق عصر چهارشنبه فاش ساختند که یک بالگرد آمریکا تعدادی جنگجو را از شهر فلوجه در 60 کیلومتری غرب بغداد از منطقه خارج کرده است. این منابع می گویند، افراد انتقال یافته از فرماندهان ارشد داعش در استان الانبار بوده اند.

به گزارش ایرنا، منابع مدیریت تبلیغات جنگی الحشد الشعبی در این خصوص اعلام کرده اند که بالگرد آمریکایی در جریان این عملیات، همزمان از سوی یک بالگرد دیگر همراهی و حفاظت می شد.
این منابع محل فرود بالگرد و محور عملیات را منطقه آلبو عریم ذکر کردند و گفتند که بالگرد آمریکایی در نزدیکی نخلستانی به همین نام فرود آمده است.
جزییات بیشتری در باره این خبر در دست نیست و منابع رسمی در دولت عراق نیز در خصوص این خبر واکنشی نداشته اند.
پیش ازاین گزارش هایی درباره جابه جایی و نقل و انتقال فرماندهان و نیروهای داعش در استان های کرکوک و صلاح الدین منتشر شده بود و آمریکایی ها این گزارش ها را رد کرده اند.
عراقی ها تاکنون بارها نظامیان آمریکایی را به کمک رسانی به گروه تروریستی داعش متهم کرده اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
داعش در فلوجه کاملا محاصره شده است