سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس مجلس شورای اسلامی ایلام را ترک کرد


به گزارش ایرنا، علی لاریجانی از طریق فرودگاه شهدای ایلام به منظور بازدید از روند اقدام های انجام شده در حوزه اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه، راهی خوزستان شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه به منظور دیدار از اقدام های انجام شده در حوزه تسهیلات زائران اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی مهران وارد استان ایلام شد.
علی لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه ایلام، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
لاریجانی در این سفر ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران و نحوه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در این پایانه، از نزدیک با روند اجرایی خدمات رسانی در پایانه مرزی مهران آشنا شد و از مسئولان دستگاه های اجرایی، یگان های مرزی و دستگاه های خدمات رسان در این پایانه قدردانی کرد.
وی همچنین در نشست بررسی مسایل و مشکلات مرز مهران با حضور استاندار ایلام، نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ایلام شرکت کرد و در جریان مسائل و مشکلات مرز مهران به خصوص در حوزه زیرساخت های ارتباطی قرار گرفت.
مرز بین المللی مهران به عنوان نزدیک ترین و امن ترین گذرگاه زمینی کشور به عتبات عالیات مورد توجه و استقبال فراوان زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.
تاکنون بیش از 650 هزار نفر زائر در چند روز گذشته از طریق مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام برای شرکت در آیین اربعین حسینی به عراق عزیمت کرده اند.
پارسال نیز در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کردند و پیش بینی می شود این تعداد امسال به 2 میلیون نفر افزایش یابد.
2077/6032/9002/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه مجلس