سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فروش پوشیدنی های هوشمند در سال 2016 به بیش از صد میلیون دستگاه خواهد رسید


فروش پوشیدنی های هوشمند در سال 2016 به بیش از صد میلیون دستگاه خواهد رسید

بازار پوشیدنی های هوشمند طی دو سال اخیر رشد فوق العاده ای داشته است. بسیاری از کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی، ساعت های هوشمند تحت برند خود را طی این دو سال روانه بازار کردند که هوآوی واچ، اپل واچ، سری موتو 360 موتورولا، سری ذن واچ ایسوس و Pebble Steel مطرح ترین آنها بوده اند و روز به روز نیز بر تعداد کمپانی هایی که وارد این حوزه می شوند اضافه می گردد.

طبق گزارش جدیدی از DigiTimes، باید در سال پیش رو انتظار تزریق بیش از 100 میلیون ساعت و دستبند هوشمند را به بازار بین المللی داشته باشیم. با توجه به این موضوع که اپل واچ در حال حاضر پر متقاضی ترین ساعت هوشمند موجود محسوب می شود، به احتمال زیاد نسل دوم اپل واچ فاتح بازار پوشیدنی های هوشمند در سال 2016 خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برخی منابع معتقدند که به دلیل محدودیت های موجود در سیستم عامل پوشیدنی های اندروید و مشکلات برنامه نویسی، رشد این پلتفرم طی سال گذشته با کاهش روبرو بوده است. بنابر گزارش یک موسسه مشاوره بازاریابی واقع در چین تایپه، سهم پوشیدنی های اندروید از بازار پوشیدنی های هوشمند از %11.9 در سال 2014 به میزان %2.7 در سال 2015 تقلیل یافته.

اما حالا همین منابع می گویند که به دلیل توزیع پوشیدنی های اندرویدی در بازار چین، شاهد رشد سهام از بازار این محصولات در سال 2016 خواهیم بود. خدمات گوگل امسال مجددا در چین آغاز به فعالیت کرده، و همین می تواند بر بازار پوشیدنی های اندرویدی اثرگذار باشد.

اما فارغ از بازار ساعت های هوشمند، بازار دستبندهای هوشمند نیز طی یک سال اخیر با ورود شیائومی به این عرصه رونق یافته. دستبند جدید شیائومی تحت عنوان Mi Band این روزها فروش فوق العاده ای را تجربه می کند، و همین فروش عالی باعث خواهد شد تا دیگر رقبای این کمپانی چینی به فکر عرضه مدل های قابل رقابت با آن بیفتند که همین موضوع بازار دستبندهای هوشمند را بیش از پیش رونق خواهد بخشید.

در مجموع به نظر می رسد که سال 2016 برای تمامی پوشیدنی های هوشمند سال بسیار خوب و پر رونقی باشد. باید منتظر ماند و دید که پیش بینی های کارشناسان بازار تا چه حدی درست از آب در می آیند.

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:اپل واچپوشیدنی های اندرویدپوشیدنی های هوشمند

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
صد سال با ساعت‌های هوشمند