سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار جوانرود: مسئولان برای پیشگیری از حوادث احتمالی آماده باشند


به گزارش خبرنگار ایرنا آرش لهونی روز پنجشنبه در جلسه ستاد بحران جوانرود افزود: با توجه به اینکه در فصل پاییز قرار داریم و به فصل زمستان نزدیک می شویم، می طلبد که همه دستگاه های عضو این ستاد آمادگی لازم را برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.
وی با بیان اینکه وقوع شرایط بحرانی در این فصول نسبت به فصل های دیگر بیشتر است لذا آمادگی بیش از پیش همه دستگاه های اجرایی برای مقابله بموقع با حوادث احتمالی ضروری است.
لهونی با بیان اینکه مدیریت بحران در مناطق روستایی نیز باید مورد توجه باشد و در این راستا باید بخشداری ها با دهیاری ها و شوراهای روستایی تعامل بیشتری برقرار کنند.
وی با تاکید بر مقاوم سازی خانه های روستایی یادآورشد: با وجود اقدامات موثر انجام شده در روستاهای مناطق محروم هنوز خیلی از منازل روستایی شهرستان جوانرود در مقابل حوادث قهری از قبیل زلزله و سیل مقاوم نیست. تسریع در انتقال مادران باردار به مراکز درمانی، خدمات رسانی به موقع به مردم در زمان بحران احتمالی، مقام سازی خانه های روستایی، رفع نقاط حادثه خیز و داشتن انسجام رویه میان مسئولان ادارات و نهادها، اعمال مدیریت صحیح و داشتن برنامه ریزی از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حوادث احتمالی پارکور!