سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افتتاح رسمی مجلس دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضان


افتتاح رسمی مجلس دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضانمیزان/ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:مجلس دانش آموزی بعد از ماه مبارک رمضان به صورت رسمی افتتاح می شود.

حمیدرضا کفاش در افتتاح اولین کنگره سازمان دانش آموزی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است اظهار کرد: سازمان دانش آموزی در نظر دارد با تاکید بر فلسفه وجودی و ماموریت اصلی خود که تربیت اجتماعی دانش آموزان است و در راستای بهره گیری از جایگاه ویژه مجمع عمومی در کنگره سازمان که محل تجلی و تجمیع ارکان سازمان می باشد اولین کنگره سازمان دانش آموزی کشور را برگزاری کند.
وی افزود: تعیین خط مشی ها و سیاست کلان و راهبردی سازمان دانش آموزی در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی ، علمی و اقتصادی ، بهره برداری از ظرفیت ها و سرمایه های ملی اعم از فرهنگی آموزشی – اجتماعی و اقتصادی جامعه و زمینه سازی برای بسط مشارکت فعالی اعضا مربیان و مسئولین در تصمیم گیرها و برنامه ریزی های سازمانی از اهداف اولین کنگره سازمان دانش آموزی است.
کفاش ادامه داد: در سوم اردیبهشت ماه سال جاری اعضای کنگره شامل دبیران مجامع شش گانه استانها از پسران و دختران دانش آموز در اردوگاه شهید باهنر و سازمان مرکزی دانش آموزی گرد هم آمده اند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: افتتاح رسمی اولین کنگره سازمان دانش آموزی با حضور 340 نفر از دبیران مجمع مربیان ، مجمع دانش آموزی و مجمع مدرسین از استان های مختلف سراسر کشور امروز در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام می شود.
وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی بازوی وزارت آموزش و پرورش در همه بخش ها است تصریح کرد: طرح سفیران سلامت در معاونت تربیت بدنی و سلامت ، طرح کارآفرینی در معاونت متوسطه ، طرح توزیع شیر رایگان مدارس در معاونت متوسطه و همچنین طرح ساماندهی از اقدامات مهم سازمان دانش آموزی در کمک به بخش های مختلف آموزش و پرورش است.
کفاش ادامه داد: حرکت زیبای اعزام دانش آموزان به عتبات عالیات ، آموزش مربیان در دو سال متوالی در اردوهای سازندگی و همچنین همکاری با مدیران آموزش و پرورش استان ها برای خود کفایی سازمان و واگذاری امور اجرایی از دیگر اقدامات مهم سازمان دانش آموزی در دو سال فعالیت دولت تدبیرو امید است.
رئیس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه تشکل پیشتازان به لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی داشته است خاطر نشان کرد : انجمن های اسلامی دانش آموزان ، بسیج دانش آموزی ، سازمان جوانان هلال احمر به موازات فعالیت پیشتازان و فرزانگان هم افزایی تشکل های دانش آموزی را ایجاد کرده اند به گونه ای که با برگزاری منظم جلسات توانسته اند تربیت اجتماعی دانش آموزان را تقویت کنند.
کفاش با بیان اینکه اختتامیه مجلس هفتم دانش آموزی در چند روز پیش برگزار شد تصریح کرد: کار انتخابات مجلس هشتم دانش آموزی به پایان رسیده است و افتتاح رسمی مجلس هشتم دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضان صورت می پذیرد به طوری که این مجلس بتواند بازوی مشورتی خوبی برای مدیران آموزش و پرورش باشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
دعای افتتاح ماه مبارک رمضان 1391 | شب اول | مسجد ارک