سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/مجموعه «داستان‌های دوستی» برای کودکان منتشر شد


پیشخوان/مجموعه «داستان‌های دوستی» برای کودکان منتشر شدفارس/ مجموعه 10 جلدی کتاب‌های «داستان‌های دوستی» برای کودکان نوشته‌ سید محمد مهاجرانی از سوی موسسه انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب شد.

سمیه علیپور، ماهنی تذهیبی، مهدیه صفایی‌نیا، وانا نبی‌پور و آمنه اربابون تصویرگران این مجموعه هستند.
وقتی کودکان در فضایی بیرون از جمع خانواده خود، مانند اقوام و خویشاوندان، دوستان و همسایه‌ها، همکلاسی و ... حضور پیدا می‌کنند با تربیت‌ها و برخوردهای گوناگونی روبرو می‌شوند که به سبب آن تفاوت‌ها و تعارض‌هایی پیش می‌آید که باید آن‌ها را حل کرده و برطرف کنند و از آن‌ها بهره ببرند برای بهتر شدن شرایط و روابط اجتماعی‌شان.

سید محمد مهاجرانی، در این مجموعه توانسته با زبانی ساده و روان با بهره‌گیری از زبان و ادبیات ساده‌ کودکان ساده‌ترین و البته مهم‌ترین اصول انسانی را به آنها آموخته و به کمک عامل قدرتمندی در رساندن مفاهیم، به نام داستان، در این راه موفق عمل کند.

این مجموعه با عناوین: همیشه مثل تو، خرس عروسکی، طناب‌های قرمز، موهای طلایی، سیب سرخ، اشرف خانم، بچه‌های زنگ، گروه شبنم، کلاس بی‌ستاره و نوبت نان تألیف شده‌است.

در بخشی از جلد 3 این مجموعه آمده:
«... آقای کرم‌پور، معلم پرورشی مدرسه، توی راهرو بود. صدای خنده‌ بچه‌ها را شنید. نگاهش به طناب‌های قرمز افتاد. بچه‌های گروه نیش، پشت سر سامان و فرهاد می‌آمدند و بلندتر از همه می‌خندیدند. آقای کرم‌پور نفس عمیقی کشید: احتمالاً کار خودشونه ...»

مجموعه کتاب‌های «داستان‌های دوستی» برای کودکان نوشته‌ سید محمد مهاجرانی در شمارگان 1650 نسخه به قیمت هر جلد 3500 تومان روانه بازار کتاب شده است.


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
یک داستان دوستی