فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مستند‌های تارانتینو و لینک لیتر ساخته می‌شود


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تارا وود قرار است مستندی بر اساس زندگی و آثار کویینتین تارانتینو بسازد. این اثر «21 سال: کویینتین تارانتینو» نام دارد. این اثر همراه با «21 سال: ریچارد لینک لیتر» ساخته خواهد شد که یکی از کارگردانان آن هم تارا وود خواهد بود. این دو اثر به 21 سال کار هنری و زندگی کویینتین تارانتینو و ریچارد لینک لیتر می پردازد.

بر اساس اعلامیه تهیه کنندگان این مستندها خیلی از همکاران تارانتینو حاضر شده اند درباره وی با تارا وود و تیم سازنده اش مصاحبه داشته باشند. تاکنون حضور چهره هایی چون ساموئل ال جکسون، جان تراولتا، کریستوف والتز، لوسی لیو، جنیفر جیسون لی و جیمی فاکس در این مستند قطعی شده است.

این در حالی است که به نظر می رسد با توجه به حواشی اخیر سازندگان این مستند ها باید مواظب موج انتقادات به تارانتینو و تاثیر پذیرفتن از حواشی به وجود آمده هم باشند.

اخیرا کویینتین تارانتینو کارگردان سرشناس سینمای جهان از بی رحمی پلیس در نیویورک سخن گفت که با اعتراضات شدید پلیس آمریکا همراه بود. پاتریک لینچ رئیس انجمن پلیس های گشتی نیک خواه، اولین نفری بود که بر ضد حرف های تارانتینو موضع گرفت. پس از آن پلیس لس آنجلس هم از وی حمایت کرد و فیلم جدید تارانتینو را تحریم کرد چندی پیش هم اتحادیه پلیس فیلادلفیا به این تحریم پیوست. کلانتران اورنج کانتی هم به این تحریم پیوسته اند اما دامنه اعتراضات به تارانتینو با روزنامه نیویورک پست وارد فاز بعدی شد. این روزنامه اخیرا با تیتر بزرگی عکس کارگردان «پالپ فیکشن» و «سگ های انباری» را روی جلد برده است. تیتر این روزنامه :« فقط بگو کویینتین، بگو معذرت می خواهی» است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بخش کوتاهی از مستند داستان ناتمام یک حزب+ لینک خرید