سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر راه: ستاد سوخت منحل نمی‌شود


معاون وزیر راه: ستاد سوخت منحل نمی‌شودتسنیم/ رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این‌که ستاد مدیریت سوخت منحل نشده و از ماموریت‌های آن کاسته می‌شود، گفت: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از مدیریت سوخت خارج شده و روی نوسازی ناوگان عمومی تمرکز خواهد کرد.

داوود کشاورزیان اظهار کرد: ستاد مدیریت حمل نقل و سوخت دیگر خیلی در موضوع مدیریت سوخت فعال نیست، این مسائل را وزارت نفت این کارها را می‌کند.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود که ستاد سوخت کار اجرایی نکند و کارها را به دستگاه‌های مربوطه واگذار شود،‌طبعا امور مربوط به سوخت‌رسانی و کارت سوخت به وزارت نفت محول می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که ستاد سوخت خیلی نقشی در این کار ندارد، افزود: هم‌اکنون در حال بررسی وظایف قابل انتقال به دستگاه‌ هستیم، وظایف مربوط به هماهنگی شاید در حوزه نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو در اختیار ستاد سوخت باقی بماند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سامانه این برنامه از گذشته در اختیار ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بوده و از این طریق عملیات مربوط به اسقاط انجام می‌شد، فکر می‌کنم این وظیفه در حوزه ستاد باقی بماند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
دولت بازنشستگان! | وزیر پیر، معاون وزیر پیرتر