سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آنچه همسر ظریف در همایش صلح و امنیت نوشت


آنچه همسر ظریف در همایش صلح و امنیت نوشتمهر/ مریم ایمانیه، همسر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در همایش صلح و امنیت و جوانان روی بنر این همایش یک بیت شعر نوشت.

همایش «صلح، امنیت و جوانان» بعد از ظهر امروز در حالی در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد که مهمانانی از سفرای کشورها از جمله سفیر سوریه و نماینده سفیر فلسطین در این همایش شرکت داشتند.

اگرچه پیش از این اعلام شده بود که سفیر کشور فلسطین در همایش حاضر خواهد شد، اما صلاح الزواوی به دلیل همزمانی این برنامه با سالگرد «روز نکبت» ترجیح داد در برنامه های مرتبط با این روز تلخ تاریخی شرکت کند.

حضور مریم ایمانیه، همسر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از دیگر حواشی این همایش بود. ایمانیه روی بنری که دانشجویان در محل برگزار همایش نصب کرده بودند و خواسته بودند هر کس تعریف خود را از صلح و امنیت بنویسد، نوشت:

عاشقم بر لطف و بر قهرش به جـــد/ بولعجب من عاشق این هر دو ضــد






منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
شورای امنیت از استقرار صلح در سوریه حمایت کرد