سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واحد تولیدی شن و ماسه در دهلران پلمپ شد


به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، محسن علایی نژاد اظهار کرد: تمدید 9 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در این شهرستان، تعلیق و ابطال 9 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به دلیل عدم تداوم رعایت الزامات استاندارد از اقدامات انجام شده در سال جاری است.
وی از 352 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی در این شهرستان خبر داد و افزود: این بازرسی ها در 9 ماه گذشته از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه کالا در این شهرستان در راستای ارتقای کیفیت کالا انجام گرفته است.
علایی نژاد گفت: اعلام استاندارد اجباری، تذکر و اخطار به واحدهای تولیدی تحت پوشش در راستای نظارت بر حسن اجرای استانداردها و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح بازار، مدارس و مهدهای کودک و توزیع اقلام تبلیغاتی از دیگر اقدامات در این نهاد بوده است.
وی تاکید کرد: در این مدت چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن، بسته بندی پروتئین سویا، بتن آماده و سیمان پرتلند تیپ 5 صادر شد.
رئیس استاندارد دهلران از 37 مورد نمونه برداری از مراکز عرضه و ارجاع به آزمایشگاه در راستای اجرای طرح هماهنگ اجرای استاندارد (طاها) شامل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، زعفران،شکر و شیر مدارس در این مدت نیز خبر داد.
علایی نژاد ادامه داد: در این شهرستان هفت واحدهای تولیدی شن و ماسه، 2 واحد گچ ساختمانی، 2 واحد بتن آماده، یک واحد موزائیک، کارخانه سیمان، یک واحد خدماتی شارژ سیلندر گاز مایع و 8 واحد بسته بندی و صنایع غذایی تحت پوشش استاندارد وجود دارد.
7177/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پلمپ دو واحد تولیدی شن و ماسه