سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داعش مسئولیت بمب گذاری در سینا را پذیرفت


به گزارش خبرگزاری های غربی از قاهره، 4 نفر در این بمب گذاری کشته و دستکم 12 تن زخمی شدند.
شاخه مصری داعش موسوم به ولایت سینا با صدور بیانیه ای در شبکه های اجتماعی از عملیات نیروهای انتحاری این گروه در جریان این حملات خبر داد.
در این بیانیه آمده است که یک عنصر انتحاری ولایت سینا خودروی بمب گذاری شده خود را به طرف نیروهای امنیتی محافظ هتل محل اقامت 50 قاضی حرکت داد و سپس یک تروریست دیگر مجهز به سلاح خودکار به محل اقامت قضات یورش برد و کمربند انفجاری اش را در میان آنها منفجر کرد.
وزارت کشور مصر اعلام کرد که یک قاضی، 2 نیروی پلیس و یک غیرنظامی در جریان این حملات کشته شدند.
وزارت مزبور در بیانیه ای عنوان کرد که انفجار اول از سوی یک بمب گذار انتحاری روی داد و بلافاصله پس از آن فردی دیگر کمربند انفجاری اش را منفجر کرد، ضمن اینکه سومین مهاجم نیز وارد هتل شد و یک قاضی را به ضرب گلوله کشت.
این در حالی است که در بیانیه داعش آمده است 2که تروریست در این حمله دست داشته اند و یکی از آنها قبل از منفجر کردن خود در داخل هتل با تفنگ خودکار تیراندازی کرده است.
دومین دور انتخابات پارلمانی در مصر در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار شد. این نخستین انتخابات پارلمانی در مصر از زمان برکناری محمد مرسی رییس جمهوری پیشین این کشور در سال 2013 بود.
گروه ولایت سینا که با تروریست های داعش اعلام وفاداری کرده است در استان سینای شمالی فعالیت دارد و می کوشد دولت مصر را ساقط کند.
این گروه در جریان حملات خود صدها نیروی پلیس و سرباز مصری را کشته است.
خاورم**9109**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
داعش مسئولیت سقوط هواپیما روسیه را پذیرفت