سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس دامپزشکی شهرستان قزوین از افزایش 40 درصدی میزان نظارتهای فراورده های خام دامی خبر داد


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین، دکتر عیسی غیاث یزدی با اعلام این خبر افزود: با اقدامات پیگیر و مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی و با توجه به افزایش بازدیدها، نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، شاهد ارتقای سطح کیفی فرآورده های توزیعی در سطح شهر هستیم.
وی اظهارکرد: در آبان ماه سال جاری 10 هزار و 978 مورد بازدید از واحدهای عرضه انجام شد که نسبت به مورد مشابه در سال قبل 40 درصد افزایش داشته است و تعداد پرونده های ارسالی به مراجع قضایی از 18 مورد در سال قبل به 27 مورد رسیده است.
غیاث یزدی همچنین تصریح کرد: با وجود افزایش 40 درصدی بازدیدها و ارجاع تخلفات به مراجع قضایی، میزان فرآورده های خام دامی ضبط شده نسبت به سال گذشته با کاهش 10 درصدی همراه بوده است که نشان دهنده ارتقای سطح بهداشت محصولات عرضه شده می باشد.
وی همچنین از افزایش 30 درصدی گواهی های بهداشتی حمل دام زنده و فرآورده های خام دامی خبر داد و گفت: این افزایش نشان از مثمر ثمر بودن اقدامات نظارتی این اداره در طول سال می باشد.
استان قزوین دارای 149 دامپزشک، 19کارشناس و 103 کاردان دامپزشکی است.
7390/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افزایش 15.6 درصدی تولید فولاد خام ایران