سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ روایت کودکانه نویسنده آمریکایی از برج‌های دوقلو و یازده سپتامبر


معرفی کتاب/ روایت کودکانه نویسنده آمریکایی از برج‌های دوقلو و یازده سپتامبرمهر/ کتاب «برج‌های دوقلو چه بودند» به قلم جیم اوکانر و با تصویرسازی تد هاموند و کوین مک ویگ با روایتی آمریکایی از حادثه یازدهم سپتامبر برای گروه سنی کودک و نوجوان به زودی منتشر می‌شود.
«برج‌های دوقلو چه بودند؟» عنوان تازه‌ترین کتابی است که به قلم جیم اوکانر درباره برج‌های دوقلو نوشته شده است. این اثر که برای گروه سنی کودک و نوجوان به رشته تحریر در آمده توسط تد هاموند و کوین مک ویگ تصویرسازی شده است.

این کتاب داستانی درباره چگونگی طراحی، ساخت و معماری برج‌های دوقلو به عنوان بلندترین برج‌های تجاری جهان است.
اوکانر در این کتاب روند ساخت برج‌های دوقلو را از سال ۱۹۷۳ مورد بررسی قرار داده و از همه جهات روند ساخت آن را مورد بررسی قرار داده است.

اوکانر در بخشی از این کتاب می‌نویسد طراحی برج‌ها و جایگاه آنها در سال ۱۹۷۳ نهایی شد و به تصویب رسید. دفاتر و شرکت‌های ساختمانی مختلفی برای ساخت این پروژه اعلام آمادگی کردند و بودجه های بسیار کلانی برای ساخت برج‌های تجاری صرف شد. برج هایی که بعدها به برج های دوقلو در جهان شهرت یافت.
علاوه بر بخش ساخت و ساز برج‌های دوقلو یکی از دو فصل این کتاب به حمله ۱۱ سپتامبر به برج‌های دوقلو مرتبط می‌شود. حمله تروریستی که باعث سرنگونی برج های دو قلو شد و هزاران نفر از خانواده های امریکایی را داغ‌دار کرد. به زعم بسیاری از کارشناسان جیم اوکانر در این کتاب باز هم روایتی آمریکایی از ماجرای حادثه یازدهم سپتامبر را به تصویر کشیده و همه واقعیت‌ها و حقایق را در این کتاب به کودکان منتقل نکرده است.

کتاب «برج‌های دوقلو چه بودند؟» برای گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال به رشته تحریر در آمده است. این اثر که با همکاری نشر گروست منتشر می شود به زبان انگلیسی در اختیار علاقمندان کتاب قرار خواهد گرفت.
این کتاب در ۱۱۲ صفحه و با بیش از ۱۵ فریم تصویر سازی به قلم تد هاموند و کوین مک ویگ روز دهم ماه می سال جاری میلادی منتشر می شود.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
11 سپتامبر و حمله به برج های دوقلو