سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاده خوش ییلاق در مسیر گلستان - سمنان بازگشایی شد


علی بخش رستمی روز سه شنبه در این زمینه به ایرنا اظهارداشت: با تلاش عوامل راهداری و همزمان با قطع بارش برف، کولاک و بوران و افزایش میدان دید رانندگان عبوری و همچنین با هماهنگی مسئولان راهداری استان سمنان، هم اکنون تردد با احتیاط در این مسیر در حال انجام می باشد.
وی یادآور شد که با توجه به بارش شدید برف و کولاک روز گذشته و محدود شدن میدان دید رانندگان در مسیرهای کوهستانی استان، محور آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) مسدود شده بود.
رستمی با تاکید بر استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران طی روزهای آینده، رانندگان برای عبور از این محورها حتما زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان رستمی با بیان اینکه هم اینک تمام راه های استان گلستان باز است و تردد در آنها جریان دارد، گفت: بارش برف در محورهای کوهستانی استان قطع شده و طبق اعلام هواشناسی شرایط جوی امروز این مناطق نیمه ابری تا ابری است.
به گزارش ایرنا صبح امروز پلیس راه استان گلستان از مسدود بودن دو مسیر کوهستانی توسکستان درحوزه شهرستان گرگان و خوش ییلاق در حوزه شهرستان آزادشهر به دلیل لغزندگی جاده و کولاک خبر داده بود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین به رانندگان توصیه کرد که با توجه به شرایط جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت انجام، قبل از سفر از طریق تماس با سامانه جامع گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 و 5-01732223131 مرکز مدیریت راه های استان گلستان از وضعیت و شرایط جوی حاکم در راه ها در طول شبانه روز آگاه شوند.
استان گلستان واقع در شمال ایران بالغ بر پنج هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که 54 گردنه داشته و یکهزار و 900 کیلومتر از جاده های آن کوهستانی و برفگیر است.
7464/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عملیات بازگشایی جاده مسدود شده بیهود