سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قتل وحشیانه سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس لس آنجلس + فیلم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که اعتراضات به تبعیض نژادی در آمریکا ادامه دارد،  رسانه‌ها این بار فیلمی از قتل وحشیانه جوانی سیاه پوست در لس آنجلس منتشر کردند.

 

 

روزنامه‌های واشنگتن پست و لس آنجلس تایمز امروز یکشنبه فیلمی از به رگبار بستن یک جوان سیاه پوست در آمریکا منتشر کردند؛‌ فیلمی که بار دیگر خشونت بی حد و حصر نژادی را در این کشور نشان می‌دهد.

در فیلم مشخص است در حالی که به دنبال تیراندازی دو نیروی پلیس آمریکا، فرد سیاه پوست روی زمین افتاده، ‌نیروهای دولتی او را به رگبار می‌بندند. در فیلم مذکور مشخص است که بیش از 30 بار دو مامور پلیس آمریکا تیراندازی می‌کنند.

خشونت وحشیانه ماموران پلیس آمریکا آنجا خود را نشان می‌دهد که این جوان به شدت زخمی در حالت کشان کشان سعی می‌کرد خودش را از تیررس خارج کند اما با رگبار گلوله نیروهای دولتی مواجه شد.

البته اداره پلیس لس آنجلس آمریکا اعلام کرده که فرد مذکور سلاح داشته و تهدیدی برای نیروهای پلیس بوده و به هشدارهای پلیس توجهی نکرده است.

روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داده که این سیاه پوست «نیکلاس رابرتسون» 28 ساله و پدر سه فرزند بود.

 

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/IVENFJ


ویدیو مرتبط :
قتل یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا با خونسردی