سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فراخوان جشنواره منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان با موضوع نماز


فراخوان جشنواره منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان با موضوع نمازخبرگزاری کتاب ایران/ فراخوان جشنواره منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان با عنوان «روشنا» و موضوع نماز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان منتشر شد.
به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان جشنواره منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان با عنوان «روشنا» و موضوع نماز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان منتشر شده است.

شاعران هشت استان اصفهان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد می‌توانند آثار خود را در دو بخش شعر کودک و شعر نوجوان با موضوع‌هایی از قبیل: نماز، حرف زدن با خدا، اذان، صدای ملکوتی، برداشت شاعرانه از آیات و روایات نماز و... به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره‌ منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان «روشنا» با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و ستاد اقامه نماز کرمان اسفند 94 در این استان برگزار می‌شود.
این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ نماز و ایجاد علاقه‌مندی به این فریضهٔ الهی در بین کودکان و نوجوانان و نیز پاس‌داشت پدیدآورندگان آثار ادبی در این زمینه در کرمان برگزار می‌شود.

دبیرخانهٔ جشنواره‌ منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان «روشنا»، از شاعرانی که در زمینه‌ سرایش شعر برای مخاطبان کودک و نوجوان فعالیت دارند، برای شرکت در این جشنواره دعوت کرده است.
بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 20 بهمن در قالب فایل word به پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.



منبع: خبرگزاری کتاب ایران


ویدیو مرتبط :
خواننده نوجوان (جشنواره کودک و نوجوان)