سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چارت فروش هفتگی بازی های انگلیس منتشر شد؛ و باز هم فال آوت 4


چارت فروش هفتگی بازی های انگلیس منتشر شد؛ و باز هم فال آوت 4

همان طور که می شد پیش بینی کرد، بازی Fallout 4 [بررسی دیجیاتو] توانست رتبه اول جدول فروش کشور انگلیس را فتح کند و سومین عرضه بزرگ امسال را رقم زند. فال اوت 4 که توانست بیش از نیمی از واحدهای خود را روی کنسول پلی استیشن 4 به فروش برساند، بسیار بهتر از نسخه قبلی، یعنی Fallout: New Vegas، ظاهر شد و فروش هفته اول آن را تا 213 درصد افزایش داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در سوی دیگر، بازی Call of Duty: Black Ops 3 برخلاف فروش فوق العاده ای که در روزهای نخست کسب کرد، تنها یک هفته در رتبه اول جدول باقی ماند و بعد از عرضه فال اوت 4، یک رده پایین رفت. بازی فیفا 16 نیز هم چنان می تازد و در رده سوم جدول این هفته قرار گرفت؛ شکی نیست که فروش فیفا 16 تا مدت های طولانی ادامه خواهد یافت.

در همین حال، بازی انحصاری زمانی کنسول های اکس باکس، یعنی Rise of the Tomb Raider، در جایگاه چهارم قرار گرفت و فروشی منطقی را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. البته به گزارش وب سایت NeoGAF، فروش بازی Rise of the Tomb Raider به مراتب از نسخه قبلی که به صورت مولتی پلتفرم عرضه شد، پایین تر است. چنین مسئله ای چندان دور از ذهن نبود و احتمالا تا زمان عرضه بازی روی پی سی و پلی استیشن 4، همین روند حفظ شود. جدول فروش این هفته انگلیس به شرح زیر است:

Fallout 4 Call of Duty: Black Ops III FIFA 16 Rise of the Tomb Raider Minecraft: Story Mode Need for Speed Football Manager 2016 LEGO Dimensions Assassin’s Creed Syndicate Halo 5: Guardians

بقیه جدول فروش هفتگی انگلیس، توسط بازی های آشنای فتح شد که در هفته های گذشته نیز شاهدشان بودیم. سه بازی Minecraft Story Mode، Need For Speed و Assassin’s Creed Syndicate هم در جایگاه پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند. در این میان، بازی هیلو 5 خیلی زودتر از آنچه تصور می شد به جایگاه دهم سقوط کرد و بعید نیست که بزودی از جدول ده بازی برتر حذف شود.

لازم به ذکر است که هفته آینده، بازی مورد انتظار کمپانی الکترونیک آرتز، یعنی Star Wars: Battlefront عرضه خواهد شد و احتمالا جدول را تا حدی دگرگون خواهد کرد.

منبع: PushSquare

برچسب‌ها:Fallout 4آمار فروش بازی های ویدئوییفال اوت 4فروش بازی های انگلیس

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آپدیت جدید بازی فال آوت شلتر