سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجلس جوانانی که بدون اطلاع و رضایت جوانان تشکیل شود، مجلس سوء استفاده سیاسی است


نفیسه سادات نژاد حسینی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در تاریخ سیاسی ایران بی سابقه نیست که گروهی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود جوانان را بازیچه قرار دهند، همانند فتنه هشتاد و هشت که با تحریک جوانان بی اطلاع سعی در بر هم زدن کشور داشتند اما با روشنگری های امام امت به اهداف خود نرسیدند. آنها امروز نیز باید بدانند که افسران جنگ نرم بیدارند، هوشیارند و بازی نمی‌خورند.

وی افزود: مجلس جوانانی که بدون اطلاع و رضایت جوانان تشکیل شود، مجلس سوء استفاده سیاسی است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: چگونه گروهی جوان از پیش تعیین شوند و تایید برخی رجال را هم باخود داشته باشند، بدون اینکه سایر جوانان از این موضوع اطلاعی داشته باشند؟

وی افزود: چگونه جوانانی که منتخب آحاد ملت نیستند طلایه دار سایر جوانان باشند؟ این سیاست بازی ها، بدون در نظر گرفتن نظر ملت هیچ مشروعیت و مقبولیتی ندارد.

نژاد حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی توهم مقبولیت نزد آحاد ملت را دارند و خیال های خاصی را در سر می‌پرورانند اما باید بدانند که ما جوانان اجازه نفوذ به آنها نمی‌دهیم. جوانان انقلابی محصور به چهل سال پیش نبوده و نیستند، ما زیر بار قبول مجلس از قبل انتخاب شده آنها نمی‌رویم. وقتی عده ای سعی در پیشبرد اهداف خود به هر شکلی داشته باشند، ثمره اش می‌شود مجلس‌های یواشکی. می‌شود عدم حضور نمایندگانی که بتوانند صدای آحاد جوانان جامعه باشند نه قشری خاص.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YCCBZH


ویدیو مرتبط :
واکنش تند رئیس مجلس به سوء استفاده های سیاسی از اسیدپاش