سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: سر تیم مذاکره کننده کلاه رفته است


نماینده مجلس: سر تیم مذاکره کننده کلاه رفته استراه دانا/ عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه سر تیم مذاکره کننده کلاه گذاشته اند، گفت: آقای رئیس جمهور و ظریف جریانی را بوجود آوردند که بگویند ما منجی ایران بوده ایم و با امضا برجام خطر جنگ را برطرف کردیم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه بررسی گزارش روند اجرای برجام در مجلس اهمیت زیادی دارد، گفت: این موضوع نشان دهنده در راس امور بودن مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال ایجاد ارتباط با آمریکا هستند، اظهار کرد: این افراد می خواهند از طریق برجام این امر را رقم بزنند که خوشبختانه رهبر انقلاب با نگاه حکیمانه خود راه نفوذ را بستند.

بخشایش اردستانی با تاکید بر اینکه آقای رئیس جمهور و ظریف جریانی را بوجود آوردند که بگویند ما منجی ایران بوده ایم و با امضا برجام خطر جنگ را برطرف کردیم لذا لیاقت ارزش گذاری داریم، تصریح کرد: می خواهند بگویند که برجام به نوعی فتح الفتوح است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس با بررسی برجام نقاط منفی را برجسته می کند زیرا دولتمردان آنقدر از این واژه استفاده کردند که مردم فکر می کنند که با برجام بهشت می شود، ادامه داد: وقتی که نقاط ضعف مشخص شود و دقت کنیم شاید ببنیم که کلاه هم برسر تیم مذاکره کنندگان رفته و تا ۱۰ سال آینده چشم آمریکایی ها بر سایت های کشورمان است.

وی با بیان اینکه نمی توان برجام را به عنوان فتح الفتوح بدانیم زیرا نقاط ضعف زیادی دارد، افزود: برجام باید در فضای شیشه ای باشد نه مثل گذشته در فایل های وزارت خارجه که کسی نمیدید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه اگر مردم متوجه شوند که اطلاعات غلط داده می شود با برجام واقعی برخورد می کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در دوران پسا برجام قیمت کالاها ارزان تر شود.

منبع: خبرگزاری دانا


ویدیو مرتبط :
قدردانی رئیس مجلس از تیم مذاکره کننده هسته ای