سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رونمایی داعش از گروه موسیقی‎اش


رونمایی داعش از گروه موسیقی‎اش باشگاه خبرنگاران/ در ویدئویی جدید، یک گروه موسیقی داعشی در قالب یک سرود افرادی را که حاضر به پیوستن به تروریست‌ها نیستند تهدید می‌کند.

به گزارش وب‌سایت «میرور،» در ویدئوی جدیدی که بوسیله داعش منتشر شده است، عده‌ای از تروریست‌های این گروه در قالب یک سرود به همه افرادی که از پیوستن به آن‌ها خودداری می‌کنند، هشدار می‌دهند. در ویدئوی مذکور، عده زیادی از اعضای داعش در حالی که سلاح در دست دارند، در ردیف‌های منظم نشسته‌اند.

در ابتدای این ویدئو، خواننده اصلی با برداشتن میکروفن به تمام افرادی که از پیوستن به داعش خودداری می‌کنند هشدار می‌دهد از سوی خدا مجازات خواهند شد.

در ادامه این ویدئو نیز صحنه‌های جنایات گذشته داعش نمایش داده می‌شود. تصور می‌شود ویدئوی مذکور اواخر هفته گذشته فیلم‌برداری شده باشد؛ اما مکان آن مشخص نیست.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
گروه موسیقی داعش