سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور چهار شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت در یزد


پیمان سرداری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این نمایشگاه از 14 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد دایر شده است افزود: همچنین در نمایشگاه یاد شده نمایندگی های شرکت های داخلی کشور از استانهای مختلف محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
وی اظهار کرد: نمایشگاه مذکور در قالب 200 غرفه و در وسعت سه هزار متر مربع برپا شده است.
این مسئول با بیان اینکه در این نمایشگاه تجهیزات، ماشین الات صنعتی و معدنی به نمایش درامده است اضافه کرد: آشنایی با آخرین دستاوردها و تکنولوژی روز در زمینه صنعت و معدن از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
سرداری استقبال صنعتگران از نمایشگاه یاد شده را در مدت برپایی مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 17 آذرماه برای بازدید عموم دایر است.
هم اکنون سه هزار و 560 واحد صنعتی در استان یزد وجود دارد این رقم چهار درصد واحد های صنعتی کشور را شامل می شود.
افزون بر یکصد هزار نفر در واحدهای یاد شده اشتغال دارند این میزان اشتغال 3.7 درصد کل اشتغال مستقیم صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.
استان یزد دومین استان معدنی کشور است و این استان رتبه اول تنوع مواد معدنی با 50 نوع ماده معدنی و رتبه دوم اشتغال معدنی کشور را دارد.
2088/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور شرکت صنعت سازان نام آور در نمایشگاه بین المللی بسته بندی تهران