سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان سقز انتخاب شدند


به گزارش ایرنا فرماندار ویژه سقز در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان گفت: هیات های اجرایی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور ، نقش مهم و وظیفه سنگینی برعهده دارند.
علی اکبر ورمقانی یکی از وظایف اصلی هیات های اجرایی را حراست از آرای مردم به عنوان حق الناس، اجرای سالم انتخابات، رعایت قانون، حفظ حقوق مردم و حفظ آبروی کاندیداها برشمرد و تصریح کرد: مردم ناظر بر کارها هستند و باید با قانون مداری، اعتماد بیشتر آنها را جلب کنیم.
او با بیان اینکه انتخاب معتمدان انتخابات اسفند، بسیار دشوار بود، یادآور شد: تعداد 30 نفر از معتمدان سقز از بین 500 نفر از مردم نجیب و شریف شهرستان سقز انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به ترتیب از 26 و 28 آذر آغاز خواهد شد به جایگاه مجلس خبرگان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: از کارهایی که این مجلس در سال 1367 انجام داد و در تاریخ جاودانه ماند، انتخاب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان رهبر ایران اسلامی بود.
فرماندار سقز عنوان کرد: وجود پربرکت رهبر معظم انقلاب و هدایت کشتی انقلاب توسط معظم له به عنوان فردی سالم، ناظری امین، توانمند و مجتهدی بصیر، باعث شده تا همواره کشور از دسیسه های دشمنان در امان بماند.
وی با اشاره به اوضاع جهان عنوان کرد: برگزاری پرشور انتخابات، کمک بزرگی به اقتدار ایران اسلامی در جهان خواهد کرد و وجود مجریان ارزنده باعث مشروعیت بیشتر جمهوری اسلامی و اعتماد بیشتر مردم خواهد شد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات سقز هم با بیان اینکه انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی و جلوه ای عظیم از مشارکت مردمی است بیان کرد: انتخابات، نشانه و نمود بارزی از نقش مردم در اداره امور کشور است.
فریدون رزمگاه بر قانونمداری، تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و رعایت اصل بی طرفی توسط اعضای هیات اجرایی تاکید کرد.
در ادامه هشت نفر از معتمدان به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر از آنان به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.
این جلسه در بخش های زیویه ، امام و سرشیو هم برگزار شد.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مجلس خبرگان-انتخاب رهبری