سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از این پس کاربران Xbox One و PS4 می‌توانند با یکدیگر آنلاین بازی کنند


از این پس کاربران Xbox One و PS4 می‌توانند با یکدیگر آنلاین بازی کنندآی تی رسان/ اگر شما یکی از 51 میلیون نفری باشید که یا PS4 دارند یا Xbox One، شاید از شنیدن این خبر خوشحال شوید: مایکروسافت نه تنها اجازه بازی آنلاین بین کاربران Xbox One و ویندوز 10 را می‌دهد، بلکه به کاربران Xbox One و PS4 نیز این امکان را می‌دهد.

البته این به این معنا نیست که شما از همین الان می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر بازیی بخواهد از این قابلیت استفاده کند، توسعه‌دهندگان بازی باید این قابلیت را برای آن فعال کنند. به عنوان مثال،‌ بازی راکت لیگ (Rocket League)، هم اکنون از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

شاید در نگاه اول، این کار مایکروسافت عجیب بنظر برسد ولی این حرکتی مهم برای مایکروسافت است. با اینکه فروش Xbox One از ابتدا خوب بود، اما به دلیل اینکه پلی‌استیشن، تعداد کاربران بیشتری دارد،‌ فروش PS4 از Xbox One بیشتر بوده است. از 51 میلیون کنسول فروخته شده، تنها 15 میلیون آن Xbox One بوده است. این حرکت مایکروسافت سعی دارد تا مهاجرت بیشتر کاربران Xbox One به PS4 را کاهش دهد.

از طرفی این حرکت در استراتژی کلی ساتیا نادلا،‌ مدیر عامل مایکروسافت،‌ نیز می‌گنجد. در این استراتژی مایکروسافت، به جای تاکید بر سخت‌افزار،‌ بیشتر تاکید بر گسترش پلتفرم است. به همین منظور،‌ مایکروسافت نرم افزارهای بیشتری را برای اندروید و iOS ارایه می‌کند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
PS4 vs XBOX ONE-Rap Battle(مبارزه ی رپی بین PS4 و XBOX ONE)