سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله آملی لاریجانی: صرف میلیون‌ها دلار برای کانال‌های فارسی زبان ماهواره‌ای برای به فساد کشیدن جوانان ماست


آیت الله آملی لاریجانی: صرف میلیون‌ها دلار برای کانال‌های فارسی زبان ماهواره‌ای برای به فساد کشیدن جوانان ماستایسنا/ رئیس قوه قضائیه گفت: دلیل امنیت و استقامت ایران، ایمان است و دشمن از همین نقطه نیز ما را مورد هجوم قرار داده است.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی شامگاه دوشنبه در یادمان سالگرد حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل در مصلای این شهر با اشاره به اینکه نام بردن از حماسه مردم آمل در وصیت نامه امام راحل موجب ماندگاری این حرکت عظیم شده است، اظهار کرد: این حماسه بستر عبرت‌های بزرگ تاریخی شده است و تاریخ گرچه به لحاظ جزییات دوباره تکرار نمی‌شود اما عبرت‌های آن ماندگار است.

وی با بیان اینکه عبرت یک حادثه تاریخی در این نهفته است که ما با تحلیل ریشه‌های حادثه به علت وقوع آن پی ببریم، عنوان کرد: باید ببینیم که چه شد مردم غیور این شهر طومار نفاق را در یک روز پیچید.

آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه سه مولفه در وقوع حماسه ششم بهمن تاثیر داشت که این رکن‌ها در تمام حوادث موثر مشابه است و در زمان ما نیز موثر است، افزود: ایمان، بصیرت و جهاد در راه خدا سه رکن اساسی برای پیروزی است که از اثرات عبرت‌های تاریخی نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ایمان راه انسان را در زندگی روشن می‌کند و انسان را به مبداء قدرت لایزال متصل می‌کند، اظهار کرد: ایمان قلب‌ها را به هم متصل می‌کند و یک امت با استقامت می‌سازد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه باید بررسی کنیم کدام عمل ما برای آخرت باقی می‌ماند، بیان کرد: خداوند راهی به انسان نشان داده است که اگر می‌خواهید اشتباهات گذشته تبدیل به حسنات شود و برگشت به سوی خدا و ایمان میسر شود جهاد کنید، از واژه جهاد بر می‌آید که باید دارای اثرات بسیاری باشد که بر زندگی انسان می‌تواند نمایان شود.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان حادثه عظیم تاریخی مانند ششم بهمن با خداوند معامله کردند و این یک معامله حقیقی است و خداوند می‌فرماید این افراد اهل صدق و وفا هستند، تصریح کرد: این شهدا جان عزیز و اموال خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همین سبب شد که به درجه رفیع برسند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه به اذعان دوست و دشمن ایران یکی از تاثیرگذارترین کشورهای جهان است و در منطقه‌ای که کشورهای سلطه در حال فعالیت هستند این کشور امن‌ترین کشور منطقه به شمار می‌رود، ادامه داد: دلیل امنیت و استقامت ایران، ایمان است و دشمن از همین نقطه نیز ما را مورد هجوم قرار داده است.

وی بیان کرد: دشمن در همه زمینه‌ها ایمان ما را نشانه گرفته است و با ترویج سکولاریزم در دانشگاه‌ها و رسانه‌ها تلاش می‌کند قدرت ایمان را از نظام اسلامی بگیرد.

آملی‌لاریجانی با بیان اینکه ماهواره‌ها و کانال‌های فارسی زبان ماهواره‌ای با هزینه هنگفتی که بر روی آنها صورت می‌گیرد به دنبال نفوذ به زوایای خانه‌های ما هستند، تصریح کرد: صرف میلیون‌ها دلار برای کانال‌های فارسی زبان ماهواره‌ای برای به فساد کشیدن جوانان ماست اما جوانان باید ایمان که همان دستگیره محکم الهی است را نگه دارد، جوان‌ها باید هوشیار باشند و بدانند این‌ها زندگی‌شان را هدف قرار داده است.

وی با طرح این سوال که چرا دشمن این هزینه گزاف را بر روی این شبکه‌ها انجام می‌دهد؟ افزود: این شبکه‌ها به دنبال این هستند تا متخصصین و جوانان ما را مشغول کنند و اقتداری که با آن یک روزه طومار دشمن را در هم پیچیدند را در هم بشکند.

به گزارش ایسنا، مراسم سالگرد حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل با حضور مسئولان ارشد استانی و مردم و خانواده شهدا و جانبازان این حماسه طبق روال همه ساله در مصلای قدس شهر آمل برگزار شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
ماجرای جاسوس بودن دختر آیت الله صادق لاریجانی از زبان شبکه های ماهواره ای