سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی Dark Souls 3 در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفت


بازی Dark Souls 3 در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفتدیجیاتو/ در حالی که تنها چند روز از عرضه نسخه سوم Dark Souls برای پلتفرم های نسل هشتم و پی سی می گذرد، به نظر می رسد که بازی جدید هیدتاکا میازاکی با اقبال عمومی مواجه شده و توانسته در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس جای گیرد.

بازی Dark Souls 3 نه تنها توانست بازی انحصاری کنسول اکس باکس وان، یعنی کوانتوم بریک (بررسی دیجیاتو) را به پایین بکشد، بلکه به اولین نسخه در این سری بازی تبدیل شد که به جایگاه نخست جدول فروش هفتگی انگلیس راه یافته. پیش از این Dark Souls 2 در هفته نخست عرضه اش به جایگاه دوم رسیده بود و پرفروش ترین عنوان سری Souls به حساب می آمد.

اما علاوه بر این ها، Dark Souls 3 رشدی 61 درصدی از منظر فروش نسبت به نسخه قبلی داشته که پیشرفتی چشمگیر به حساب می آید. اما در کل و گذشته از عملکرد Dark Souls 3، جدول هفته جاری تفاوت چندانی با هفته های قبل ندارد.

بازی Tom Clancy’s The Division کماکان پرفروش ترین بازی کمپانی یوبیسافت در چند ماه اخیر به شمار می رود و بازی دیگر ناشر فرانسوی، یعنی فارکرای پرایمال هم در رده ششم جای گرفته. همان طور که می شد حدس زد، بازی ورزشی UFC 2 الکترونیک آرتز، توانست نظر گیمرهای انگلیسی را جلب کند و با اختلافی اندک،رتبه ای بالاتر از کوانتوم بریک یافت. جدول فروش هفته اخیر انگلیس به شرح زیر است:

Dark Souls 3
Tom Clancy’s The Division
EA Sports UFC 2
Quantum Break
Dirt Rally
Far Cry Primal
FIFA 16
Call of Duty: Black Ops III
GTA V
LEGO Marvel Avengers



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
The 18 Most Dark Souls Moments in Dark Souls 2