سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وحشت مقامات رژیم صهیونیستی از پرواز پهپادهای مقاومت فلسطین


وحشت مقامات رژیم صهیونیستی از پرواز پهپادهای مقاومت فلسطینفارس/ در پی پرواز چندین فروند پهپاد مقاومت فلسطین بر فراز شهرک‌های صهیونیستی واقع در نوار مرزی باریکه غزه، مقامات نظامی صهیونیستی وحشت زده شدند.

سایت عبری زبان 0404 ضمن اشاره به وحشت صهیونیست ها از پرواز پهپادهای مقاومت فلسطین بر فراز شهرک های صهیونیستی واقع در مرز نوار غزه، افزود: این پهپادها از شمال نوار غزه خارج شده و بر بلندای شهرک های اسرائیلی به پرواز درآمدند.
این سایت نوشت که به دنبال پرواز پهپادهای مقاومت فلسطین، ارتش اسرائیل تمامی نیروهای خود را به حالت باش کامل درآورد و از آنان خواست تا این پهپادها را شناسایی و ساقط کنند.
این منبع خاطرنشان ساخت که یگان های هوایی و زمینی و دریایی ارتش اسرائیل شب گذشته به منظور یافتن این پهپادها چندین بار دست به بازرسی گسترده مناطق مرزی باریکه غزه زدند، ولی نتوانستند رد آن را بزنند.
دشمن صهیونیستی نگران ارسال این پهپادها از سوی مقاومت فلسطین به مناطق صهیونیستی جهت جمع آوری اطلاعات از شهرک های یهودی و سرزمین های اشغالی 1948 است، همین مساله موجب شده است که ارتش اسرائیل تمامی نیروهای خود را به حالت آماده باش کامل درآورد.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، به دنبال پرواز این پهپادها، جنگنده های صهیونیستی حریم هوایی نوار غزه را نقض کرده و دیوار صوتی آن را شکستند. به موازات این اقدام بالگردهای شناسایی اسرائیل بر فراز باریکه غزه به پرواز درآمدند.
این در حالی است که صبح امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قطعه ای از هواپیمای شناسایی خود در مرز غزه را پیدا کرده است.
منابع صهیونیستی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر در حال جستجوی گسترده در منطقه مرزی شرق نوار غزه هستند.
بر اساس این گزارش، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی برای جستجوی این هواپیما به حال آماده باش درآمدند و گفته می شود که این هواپیما در شمال نوار غزه سقوط کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
انیمیشین جالب جنگ رژیم صهیونیستی با فلسطین