سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرگ 2 زنجانی در تصادفات 48 ساعت گذشته محورهای استان


علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع دو تصادف فوتی طی 48 ساعت گذشته در محورهای استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این تصادفات دو فوتی هم بر جای گذاشته است.

وی نخستین فوتی را مربوط به تصادف یک نیسان با عابر پیاده در طارم اعلام و اضافه کرد: در این تصادف عابر پیاده که یک کودک خردسال بوده در برخورد با وانت نیسان جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان دومین تصادف این بازه زمانی را مربوط به محور زنجان به خدابنده اعلام و تصریح کرد: در این تصادف که بین یک دستگاه خودروی وانت نیسان و تراکتور روی داده است، راننده وانت جان خود را از دست داد.

شیرمحمدی در تشریح علت وقوع تصادف بین وانت نیسان و تراکتور گفت: عرض کم جاده و انحراف به چپ راننده تراکتور موجب وقوع تصادف شده است.

وی تاکید کرد: در تصادف روی داده بین تراکتور و وانت نیسان اداره کل راه و شهرسازی و راننده تراکتور هر کدام نقش 50 درصدی داشته‌اند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با عادی توصیف کردن تردد در محورهای استان ادامه داد: در این فصل با توجه به پایین دما هوشیاری رانندگان بالا و معمولا تصادفات با علت خواب آلودگی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/73004/س20

http://fna.ir/3PT5V0


ویدیو مرتبط :
اعلام ساعت (پانزده یا نیم ساعت گذشته)