سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حصارکشی مرزهای اروپا ضربه‌ای اساسی به توافق شنگن


حصارکشی مرزهای اروپا ضربه‌ای اساسی به توافق شنگنباشگاه خبرنگاران/ هجوم پناهجویان به اروپا و حصارکشی مرزها موجب نقض قوانین شنگن می‌شود.

به گزارش "اِستار"، اروپا در سال‌های اخیر با بحران‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است؛ اما هجوم میلیونی پناهجویان به این قاره ضربه‌ای اساسی به توافقنامه شنگن وارد خواهد کرد. این توافقنامه امکان سفر بدون روادید را در 26 کشور اروپایی میسر می‌کند؛ اما حصارکشی موقتی مرزهای مجارستان، اتریش، سوئد و دانمارک قوانین شنگن را نقض می‌کند.
در حال حاضر سران کشورهای اروپایی خواهان تعلیق دو ساله شنگن شده‌اند و آنچه این شرایط را وخیم تر می‌کند تغییر فصل و گرم شدن هوا است. گرم شدن هوا به طور قطع ورود پناهجویان بیشتری را در پی خواهد داشت و کشورهای اروپایی باید راه حلی اساسی برای این مشکل بیابند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تور اروپا با ویزای شنگن با بهترین خدمات وی آی پی VIP و