سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برف، کولاک و ترافیک سنگین در ورودی های تهران


فرشاد اسکندری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس تصاویر و گزارش های دریافتی از وضعیت تردد خودروها درمحورهای کوهستانی ورودی به استان تهران ترافیک سنگین و تردد به کندی صورت می گیرد.
وی با اشاره به بارش برف و کولاک در محور هراز حد فاصل جاده آبعلی تا امامزاده هاشم (س) گفت: با توجه به تعطیلی دو روز گذشته و بازگشت شهروندان تهرانی تراکم حجم خودروها از مبدا جنگل شهرستان آمل در استان مازنداران به سمت استان تهران ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است.
اسکندری افزود: بارش برف در محور کرج، چالوس از محل کندوان نیز باعث ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر شده است.
وی به محدودیت ترافیک در مسیر جاده چالوس اشاره کرد و گفت: تردد خودروها در این محور از ساعت 16 بعدازظهر امروز تا ساعت دو بامداد فردا از مرزن آباد تا میدان امیرکبیر کرج یک طرفه می شود.
اسکندری با اشاره به حجم ترافیک بالا در محور هراز گفت: رانندگان می توانند از بزرگراه قائم شهر، فیروزکوه، دماوند و تهران به عنوان مسیر جایگزین محور هراز برای تردد استفاده کنند.
سرپرست مدیریت راه های استان تهران با بیان اینکه راهداران استان در شرایط آماده باش کامل هستند، گفت: نیروهای راهداری در حال انجابرف روبی و نمک پاشی مسیرهای برفی استان تهران هستند.
اسکندری با اشاره به مسدود بودن جاده شمشک به دیزین به دلیل احتمال ریزش کوه افزود: تمامی راه های منتهی به استان تهران باز و تردد خودروها در آن جریان دارد.
سرپرست مدیریت راه های استان تهران به مسافران این مسیرها توصیه کرد تا با توجه به بارش برف و تراکم خودروها که منجر به ترافیک سنگین شده صبور و بردبار بوده و از توقف بی مورد در این مسیرها خودداری کنند.
اسکندری افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان تهران مبنی بر احتمال بارش برف و کولاک در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مسیر گذرگاه ها و جاده های کوهستانی، رانندگانی که قصد عبور از این مناطق را دارند ضمن به همراه داشتن غذاهای کنسروی، پوشاک گرم و زنجیر چرخ با شماره 77909080 و یا 141 از آخرین وضعیت جوی و ترافیک راه های استان تهران و کشور آگاهی پیدا کنند.
تهرام/1699/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برف سنگین به سمت فشم از تهران (خودم گرفتم)