علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ارائه پيش نويس الگوي پايه پ


ارائه پیش نویس الگوی پایه پیشرفت در کنفرانس ایسنا/ پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پپشرفت و نهمین کنگره پیشگامان پیشرفت از سوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کنفرانس‌های هدفمند مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که بر اساس نقشه راه مصوب مرکز الگو با هدف جلب مشارکت گسترده پژوهشگران،‌ نظریه پردازان و صاحبان فکر و اندیشه در فرآیند طراحی مدل بومی پیشرفت کشور و توسعه گفتمان سازی همه ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اولین دوره این کنفرانس با موضوع نقشه راه «طراحی و تدوین الگو»، دومین دوره با عنوان «مفاهیم،‌ مبانی و ارکان پیشرفت»، سومین دوره با موضوع «واکاوی مفاهیم و نظریه‌های رایج توسعه و تجارب ایران و جهان به سوی نظریه اسلامی ایرانی اسلامی پیشرفت» و چهارمین دوره با موضوع «پیشرفت ایران؛ گذشته، حال و آینده» برگزار شده است.

پنجمین دوره کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پپشرفت با موضوع «الگوی پایه پیشرفت» در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این دوره از کنفرانس 456 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد 121 مقاله به صورت شفاهی و 189 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد. در این کنفرانس مطابق جدولی که در اختیار مدعوین قرار گرفته 121 نفر از اندیشمندان حوزه دانشگاه مقالات خود را ارائه خواهند داد.

ارائه پیش نویس ‌های الگوی پایه پیشرفت توسط اعضای شورای عالی الگو برای نخبگان و اندیشمندان از جمله برنامه‌های پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پپشرفت است.

این پیش نویس که با همفکری‌ گسترده با شخصیت‌های علمی کشور در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تدوین شده است، شامل سرفصل‌های مبانی، آرمان، رسالت،‌ افق و تدابیر الگوی پایه پیشرفت است که قرار است ویراست اول پیش نویس الگوی پایه پیشرفت در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا پس از پالایش و انسجام بخشی، مبنای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خواهد بود که به عنوان بالاترین سند برنامه‌ای کشور مبنای سیاستگذاری کلان تلقی خواهد شد.

تبیین نقد و ارتقا پیش نویس سند الگوی پایه پیشرفت،‌ تبیین، نقد و ارتقای پیش نویس سند الگوی پایه پیشرفت، الگوی پایه؛ حوزه سیاسی- اجتماعی و الگوی پایه؛ اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات نشستهای تخصصی این کنفرانس است.

در روز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت ماه نهمین کنگره پیشگامان پیشرفت نیز برگزار خواهد شد.

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از علاقمندان حضور در این کنفرانس خواسته است آمادگی خویش را از طریق شماره تلفن‌های 88352080 و 88352071 و نمابر 88014644 به دبیرخانه کنفرانس اعلام کنند.





منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟