سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گشایش 1000 ال‌سی آنهم در روز تعطیل بزرگنمایی و غیرممکن است/ اظهارات اینچنینی مستند بیان شود


حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر گشایش یک‌هزار ال‌سی در ساعات اولیه لغو تحریم‌های بانکی، اظهار داشت: با توجه به جلسات متعددی که بین کشورهای 1+5 و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و اکنون نتیجه‌ای ثمر داد در ظاهر هر چند که مقام معظم رهبری فرموده بودند طرف مقابل قابل اعتماد نیست، ولی ما شاهد بودیم که در همان ابتدا بیانیه‌ مشترکی قرائت شد و تعدادی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی کشور ما در لیست تحریم‌ها قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه طرف مقابل به حرف‌های خود پایبند نیستند، افزود: از یک طرف می‌گویند تحریم‌ها برداشته شده است، از طرفی دیگر تحریم‌های جدیدی اعمال می‌کنند و این نشان می‌دهد طرف مقابل هیچ پایبندی به سخنان خود ندارد.

موسوی لارگانی ادامه داد: شاید اگر تحریم‌ها برداشته شود، گشایش‌هایی ایجاد  و رابطه‌های بانکی ما با بانک‌های اروپایی به نسبت زمان تحریم بهتر شود و در این شکی نیست، اما اینکه در یک روز یک‌هزار ال‌سی باز شود، در حقیقت یک بزرگنمایی بوده و امکان‌پذیر نیست. امکان گشایش یک‌هزار ال‌سی آن هم در یک روز تعطیل تقریباً صفر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اینکه در یک روز تعطیل آن هم روزی که بانک‌های اروپایی در تعطیلات رسمی به سر می‌برند یک‌هزار ال‌سی باز شود، حقیقتاً یک بزرگنمایی است و شاید خواستند به مردم بگویند توافق شده و ما این کار را انجام دادیم و توافق سبب شده است که این تعداد فراوان ال‌سی باز شود و از این رو گشایشی برای بانکها ایجاد شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: زمانی یک فرد عادی یک صحبتی را بیان می‌کند و یا از یک مسئله‌ای خبر می‌دهد اشکالی ندارد و توقعی هم نمی‌رود، اما شخصی مانند رئیس‌جمهور، سخنگوی دولت و یا رئیس بانک مرکزی چنین صحبت‌هایی را بیان می‌کنند، باید با دقت بیشتری سخن بگویند.

وی با اشاره به اینکه اکنون با سخنان رئیس‌جمهور شائبه ایجاد می‌شود، گفت: بهتر است شخصی مانند رئیس‌جمهور مستدل و مستند سخن گفته و صحبت‌های او مستند باشد، یعنی با استناد به مدارک و منابع سخن بگوید، نه اینکه صحبتی بیان شود که سندیت آن زیر سؤال برود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/B3WVRP


ویدیو مرتبط :
دریبل غیرممکن ال آنتی گالاکتیکو