سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صندوق حمایت از دانشجویان در شیراز راه اندازی شد


دکتر علی اکبر رامجردی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این صندوق در رفع نیازهای دانشجویان رشته های مختلف در زمینه خوابگاهی ، وام های قرض الحسنه ، وسایل آموزشی ، کمک آموزشی و کمک هزینه ازدواج اقدام می کند.
قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی در امور مشارکت ها افزود : ایجاد این صندوق با پیش قدمی استادان و پزشکان دانشگاه و خیرین همراه بوده که با اهدای ملک و وجه نقد زمینه فعالیت آن را فراهم کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه با کمبود امکانات خوابگاهی برای دانشجویان بویژه دانشجویان متاهل مواجه است و رفع این نقیصه تنها با اعتبارات دولتی امکانپذیر نیست .
وی ادامه داد: افراد خیر می توانند با قرار دادن ملک به صورت مصالحه و پرداخت اجاره یا رهن در این زمینه یاری رسان باشند.
رامجردی گفت: همچنین خیرین می توانند با پرداخت وام های قرض الحسنه در وجه صندوق زمینه کمک به دانشجویان نیازمند را فراهم کنند.
رامجردی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانشجویان توانمندی برخوردار است که برخی از آنها بدلیل مشکلات مالی زمینه ادامه تحصیل را از دست می دهند.
وی اضافه کرد: شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور از امکانات درمانی قابل توجهی برخوردار است و خیرین با حمایتهای خود می توانند زمینه نخبه پروری و تامین نیروهای متخصص برای آینده این مرکز را فراهم کنند.
6117/ 5054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راه اندازی صندوق ضمانت صادرات