سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام آمادگی کمیسیون اجتماعی مجلس برای حل مشکلات سازمان محیط زیست


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عباس قائد رحمت عصر یکشنبه با اشاره به جلسه امروز -یکشنبه- کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: نمایندگان قول دادند که در سال مالی آینده و در برنامه ششم به تقویت سازمان محیط زیست کمک کنند.
وی ادامه داد: دراین جلسه که با حضور معصومه ابتکار تشکیل شد، محورهای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسائل زیست محیطی، مشکلات مربوط به حوزه محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله مهم ترین محورهای سیاست های ابلاغی از جانب رهبر معظم انقلاب ایجاد نظام یکپارچه ملی محیط زیست، مدیریت هماهنگ و نظام مند منابع حیاتی، جرم انگاری تخریب محیط زیست، تهیه اطلس زیست بوم کشور و تقویت دیپلماسی محیط زیست بوده است که این محورها نیز بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: تمامی این محورها باید نصب العین و ملاک عمل همه مسئولان قرارگیرد.
وی همچنین یادآور شد: البته در جلسه کمیسیون موضوعات دیگر همچون تالاب ها و دفن زباله ها نیز بررسی شد.
سیام**7261 /1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
محیط زیست خودروهای آلاینده را اعلام کند