سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بتسدا تاریخ برگزاری کنفرانس E3 2016 خود را اعلام کرد


بتسدا تاریخ برگزاری کنفرانس E3 2016 خود را اعلام کرد

سال گذشته، کمپانی بتسدا برای اولین بار در طول تاریخ برگزاری نمایشگاه E3، کنفرانسی برگزار کرد و با نمایش چندین بازی بزرگ، شاید بتوان گفت که موفق ترین کنفرانس سال را داشت.

اما حالا، تقریبا 5 ماه تا شروع بزرگ ترین رویداد سال دنیای بازی های ویدیویی، نمایشگاه E3 زمان باقی مانده ولی شرکت ها کم کم از برنامه خود برای حضور در این گردهمایی می گویند. الکترونیک آرتز اخیرا اعلام نمود به جای تمرکز روی کنفرانس، رویدادهای عمومی بیشتری برگزار خواهد کرد تا مستقیما با مشتریان در ارتباط باشند و بتوانند تجربه های ارزشمند برای شان بسازند.

در نهایت، کنفرانس سال 2016 شرکت بتسدا در ساعت 06:30 صبح روز دوشنبه 24 خرداد (ساعت 19:00 روز 12 ژوئن) سال 1395 در لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد احتمالا اولین لحظات از گیم پلی بازی DisHonored 2 و یا شاید حتی با اندکی رویاپروری، The Elder Scrolls بعدی را در آن ببینیم.

نمایشگاه E3 2016 از 14 الی 16 ژوئن برابر با 25 تا 27 خردادماه برگزار می گردد و چهار کمپانی مایکروسافت، الکترونیک آرتز، یوبیسافت و سونی نیز کنفرانس هایی در روز سه شنبه 13 ژوئن خواهند داشت. این احتمال می رود که نینتندو نیز در روز ابتدایی نمایشگاه از کنسول جدید خود پرده بردارد.

منبع: VG247

برچسب‌ها:BethesdaE3 2016بتسداکنفرانس E3

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
کنفرانس شرکت بتسدا در مراسم E3 2015 زبان فارسی