سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رونمایی از سامانه و ربات تلگرام «مجلس نما» در طرح شفافیت داوطلبانه نمایندگان مجلس


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، «شفافیت داوطلبانه» طرحی بود که جمعی از اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در راستای مبارزه با فساد و معیاری برای سنجش میزان صدق نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مبارزه با فساد به راه انداختند.

این دانشجویان در این خصوص اقدام به راه‌اندازی سایت این طرح به نشانی majlesnama.ir، کردند که در آن نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با ارائه اطلاعات نمایندگی خود به این طرح بپیوندند.

در همین راستا همایش ملی «شفافیت مجلس شورای اسلامی، ضرورت دهه پیشرفت و عدالت» با حضور چهره‌های سیاسی و فرهنگی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در دانشگاه شیراز برگزار شد. در این همایش برخی از نمایندگان مجلس نهم ازجمله احمد توکلی و الیاس نادران و همچنین برخی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

 

در این همایش از سامانه «مجلس نما» به آدرس majlesnama.ir و ربات تلگرام «مجلس نما» به آدرس majlesnamabot رونمایی شد. در این سامانه و همچنین ربات تلگرام، اطلاعات مربوط به هزینه‌ها، اموال،دارایی‌ها و مواضع نامزدهای انتخابات مجلس به طور شفاف و برای عموم اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است تا امروز 17 بهمن، 25 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان‌های مختلف کشور در سامانه «مجلس نما» ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IP3P1Z


ویدیو مرتبط :
نمایندگان مجلس: توقع مجلس از دولت، معرفی وزیر معتدل است