سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رودان صحنه تجلی اراده ملت انقلابی در حمایت از نظام اسلامی بود


به گزارش پنجشنبه ایرنا' به شکرانه طلیعه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی ایران، امت حزب الله و ولایتمدار در خروشی عظیم و خودجوش در 22 بهمن 94، با مشت های گره کرده'حق' بر دهان یاوه گویان'باطل'کوبیدند و یکپارچگی، وحدت، انسجام، حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
امروز جای جای شهرستان رودان شاهد حضور باشکوه مردم آگاه و بصیر بود، پاسداران اسلام و انقلاب در صفوف حماسه، متحد و یکپارچه، با مشت های گره خورده و گلبانگ تکبیرهای بی امان، سیلی'اسلام'را بر صورت کفر و ظلم نواختند و به اسلام و انقلاب، عزتی دوباره بخشیدند.
امروز در 22 بهمن سال 1394 بار دیگر چشم های جهان شاهد خروش فرزندان روح الله و درس آموختگان مکتب اسلام و نهضت عاشورا در دفاع و پاسداری از مرزهای عزت، شرف و آزادگی بود.
مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان رودان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی، بر تداوم تحقق آرمان های شهدا و حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری تاکید و قدرت، وحدت و همبستگی خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی کشیدند.
راهپیمایی 22 بهمن سال 1394 در رودان از میدان جمهوری اسلامی تا مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد و راهپیمایان در طول مسیر با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر منافق'، 'ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند'، 'خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست' و 'هیهات من الذله' بار دیگر بصیرت، آگاهی، هوشیاری، اتحاد و پشتیبانی خود از ولایت فقیه و رهبری را در برابر انظار جهانیان به تصویر کشیدند.
درود بر این همه غیرت و شرف که امروز بار دیگر، یکپارچه، متحد، همدل و همصدا عزت و سرفرازی اسلام، مسلمانان و آزادگان جهان را در جای جای این کره خاکی در گوش زمان و زمین طنین افکندند. ک/3
7196/ 6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیداری اسلامی تجلی انقلاب اسلامی| ظهور عظمت اهل بیت