سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دکتر افتخار حسین عارف: اکو آماده همه گونه همکاری مطالعاتی پیرامون شمس تبریزی است


دکتر افتخار حسین عارف: اکو آماده همه گونه همکاری مطالعاتی پیرامون شمس تبریزی استایسنا/ دبیر موسسه فرهنگی اکو که به دعوت تولیت آرامگاه شمس تبریزی در خوی به سر می برد آمادگی این موسسه فرهنگی را برای مشارکت در مطالعات پژوهشی پیرامون شمس تبریزی اعلام کرد.

دکتر افتخار حسین عارف در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه دانش و فرهنگ زریاب تاکید کرد : در میان کشورهای عضو اکو، ایران تنها کشوری است که بر مسائل فرهنگی تمرکز داشته و بودجه های قابل ملاحظه ای به این امر اختصاص می دهد.

وی افزود: با توجه به این که شمس تبریزی در زمره شخصیت‌های بین‌المللی قرار دارد در مورد پرداختن به موضوع شمس در میان اعضاء اکو اتفاق نظر وجود دارد به همین دلیل آمادگی خودم را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌کنم.

در این دیدار رییس هیئت مدیره خانه دانش و فرهنگ زریاب با اظهار خوشوقتی از قرار گرفتن یک شخصیت فرهنگی و رسانه ای شناخته شده در راس این موسسه آمادگی این سازمان مردم نهاد را برای همه گونه همکاری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی اکو اعلام کرد.

سید حسین حسن زاده تاکید کرد : خانه دانش و فرهنگ زریاب آمادگی دارد در راه‌اندازی دبیرخانه سازمانهای مردم نهاد فعال در عرصه های فرهنگی کشورهای عضو اکو مشارکت کند. وی با اشاره به علاقه دکتر عارف به اهل بیت و اشعار ایشان در رابطه با واقعه عاشورا زبان هنر را بهترین وسیله برای ارائه پیام آزادگی به کل جهانیان دانست.





منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
نکو داشت عارف بزرگ شمس تبریزی