سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دلیل اپل برای ارائه آیفون ۴ اینچی: مردم عاشق موبایل های کوچک هستند


دلیل اپل برای ارائه آیفون ۴ اینچی: مردم عاشق موبایل های کوچک هستند

اپل دقایقی پیش و در حاشیه معارفه آیفون SE، بیان نمود که علت اصلی تولید چنین محصولی از سوی اپل، ابراز علاقه شدید کاربران به چنین دستگاهی است.

این روزها موبایل های بزرگتر از ۵ اینچ تبدیل به یک نُرم شده اند و دیگر سازندگان، موبایل هایی کوچک تولید نمی کنند، اما هنوز هم هستند افرادی که تمایل به داشتن تلفن همراهی کامپکت دارند. به همین دلیل و برای همین اشخاص، آیفون SE در حکم کیمیاست.

Greg Joswiak، یکی از معاونین ارشد اپل می گوید که کاربران اپل بیشتر به خرید موبایل های بزرگ این شرکت تمایل نشان داده اند؛ این محصول ۳۹۹ دلاری اما آمده تا بازارهای جدیدی را نشانه گیرد. این معاون ارشد اپل خاطر نشان می کند که در برخی کشورها، همین آیفون ارزان قیمت، اولین آیفونی است که از سوی بسیاری از کاربران خریداری خواهد شد.

وی همچنین بیان می کند که در سال ۲۰۱۵، اپل تعداد ۳۰ میلیون آیفون ۴ اینچی به فروش رسانده است. این رقم البته خارق العاده نیست، مخصوصا با استاندارد های اپل، اما اهمیت موبایل های ۴ اینچی را تا حد زیادی نشان می دهد.

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیتکنولوژیمراسم اپل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آیفون 4.8 اینچی اپل چگونه خواهد بود؟