سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دفتر فدراسیون تولید کنندگان ماشین ابزار آلمان در تهران گشایش می‌یابد


به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اینداستری ویک، فدراسیون تولیدکنندگان ماشین ابزار آلمان اعلام کرده است که بر اساس برنامه‌های صورت گرفته سال آینده میلادی دفتر خود را در تهران با هدف بازسازی حضور خود در کشور بازگشایی می‌کند.

این فدراسیون یکی از مهمترین بخش‌های صادرات صنعتی آلمان شامل تولیدکنندگان خودرو، دارو و دیگر شرکت‌هایی است که امیدوار هستند تا مجددا در ایران حضور قدرتمندی داشته باشند.

شرکت‌های آلمانی تا پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران حضور فعالی در کشور داشته و در حال حاضر پس از توافق هسته‌ای نیز تمایل دارند تا روابط خود را با ایران از سر گیرند.

بخش ماشین ابزار آلمان شامل فعالیت‌های تولیدی کوچک و خانوادگی در این کشور است که فروش این بخش در آلمان سالانه 200 میلیارد یورو معادل 217 میلیارد دلار برآورد شده و نیروی کاری معادل یک میلیون نفر در اختیار دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/V3NRIU


ویدیو مرتبط :
حمایت نمایشگاه بین المللی تهران از تولید کنندگان کالاها