سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انباشته شدن 35 هزار تن کاغذ در انبار شرکت چوب مازندران


انباشته شدن 35 هزار تن کاغذ در انبار شرکت چوب مازندرانایسنا/ رئیس کانون کارفرمایان مازندران گفت: متاسفانه 35 هزار تن کاغذهای انباشته در انبار شرکت چوب و کاغذ مازندران وجود دارد و اکنون در شرف خارج شدن از دوره انتفاع است

سید حمزه درواری در مراسم تجلیل از کارگران و واحدهای نمونه استان مازندران افزود: این موضوع در حالی است که کتاب‌های درسی ما با کاغذهای وارداتی تهیه می‌شود. در زمان جنگ از کاغذ کاهی استفاده می‌کردیم و اینکه امروز کاغذ با تعرفه صفر وارد کشور می‌شود ضربه زدن به اقتصاد داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آمار و ارقام در حوزه اشتغال یکی از موضوعاتی است که جامعه کارگری و کارفرمایی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران تصریح کرد: از اقتصاد مقاومتی صحبت کردیم ولی از مصادیق آن گذر کردیم. بسیاری از صنایع نیمه تعطیل مازندران با یک ابتکار و خلاقیت و حمایت می‌تواند وارد چرخه تولید شود.

وی با اشاره به اینکه براساس منویات رهبری، دولت و کارفرما مسئول تامین معیشت هستند، افزود: متاسفانه جریان تولید تاثیرپذیری بالایی از تفکر دولتی دارد. دولت باید دارای نقش مشخصی باشد.

درواری، نرخ سود بانکی، نرخ تامین اجتماعی و نرخ مالیات در کشور را متفاوت با دیگر کشورهای دنیا دانست و اظهار کرد: در تمام دنیا مطبوعات ذره بین‌های واقعی و عامل توازن دولت هستند و ما انتظار داریم رسانه‌های مازندران بیشتر در این حوزه کاری فعالیت داشته باشند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
صنایع چوب و کاغذ مازندران