سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهره برداری از 8 طرح بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری


بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به منظور محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ی کشور، اجرای فعالیت های توانمندسازی اقتصادی، عمرانی و زیربنایی را در این مناطق در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل بنیاد برکت روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: هشت طرح توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی و فرهنگی توسط این بنیاد در استان چهارمحال وبختیاری تکمیل شده که امروز با حضور مسئولان بهره برداری از این طرح ها آغاز شده است.
عارف نوروزی این طرح ها را شامل سه طرح توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، چهار طرح زیربنایی و یک حوزه ی علمیه با مجموع سرمایه گذاری 310 میلیارد ریال عنوان کرد.
به گفته وی، سه شرکت شهد زاگرس جهان بین تولیدکننده انواع مالت در شهرک صنعتی هفشجان، شرکت کاسپین پلیمر سپاهان تولیدکننده پلیمرهای خاص و فوم های فشرده و شرکت نشاسته سپیدان زرین تولیدکننده انواع نشاسته از آرد گندم و ذرت واقع در بروجن با اعتباری حدود 265 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی یک هزار و 70نفر با مشارکت بنیاد برکت تکمیل شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت اجرای پنج پروژه زیربنایی و فرهنگی شامل دو پل، دو ایلراه عشایری و یک حوزه علمیه با اعتبار افزون بر 45 میلیارد ریال را دیگر طرح های تکمیل شده این بنیاد در چهارمحال و بختیاری برشمرد.
به گفته وی، دو ایلراه عشایری 'تلخدان - سه جو' و ' ایلراه جیرون - لم لمی' با تخصیص اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت به بهره برداری رسید.
نوروزی یادآور شد: یک پل روستایی نیز در منطقه «سررک» چهارمحال و بختیاری، با تأمین اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت و با مشارکت و همکاری معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی تکمیل و بهره برداری شد.
وی گفت: آغاز عملیات ساخت پل دیگری در مسیر تردد عشایر استان با نام پل تختی در منطقه پوزگان به کوه میلی، با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال انجام می شود.
نوروزی ادامه داد: پروژه حوزه علمیه 'تلورد' در شهرستان کوهرنگ نیز با سرمایه گذاری بنیاد برکت به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، در آیین بهره برداری از این طرح ها، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند.
2097/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از کاخانۀ تولید کاشی در چهارمحال و بختیاری