سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه مهاباد: بسیج یک سازمان ارزش مدار است


ماموستا ملا قادر سهرابی روز پنجشنبه در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان مهاباد که با حضور جمع زیادی از بسیجیان در سالن ورزشی دو هزار نفری مهاباد برگزار شد، افزود: اعضای سازمان بسیج مستضعفین در دوران جنگ تحمیلی رشادت ها و فداکاری های زیادی در راه دفاع از کیان ایران اسلامی از خود نشان دادند و در راه دفاع از آرمان های انقلاب به شهادت رسیدند.
وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی در دوران بعد از جنگ نیز با تمام توان خود در راه عمران و آبادانی کشور تلاش کردند و خدمات بسیار گسترده ای را به مردم در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم ارائه دادند.
امام جمعه مهاباد گفت: هم اکنون نیز بسیجیان به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده و با احیای سنت ها و آیین های مختلف با هر گونه تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله می کنند.
وی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم و اقوام گوناگون ایران اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین عضویت دارند و این سازمان به عنوان یک سازمان گسترده، مدافع حقوق ملت است.
فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد نیز در این همایش گفت: در دنیای امروز تفکر بسیجی در بین مردم کشورهای مختلف اسلامی نهادینه شده و در بسیاری از این کشورها از این نیروی مردم و فعال الگوبرداری شده است.
سردار دلاور رنجبرزاده افزود: در ایران اسلامی نیز اقشار مختلف مردم کشورمان در قالب حلقه های بسیج با هم دارای اتحاد و انسجام خاصی هستند و این اتحاد و یک رنگی در قالب بسیج شکل گرفته است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: استکبار جهانی اتاق های فکر را برای تخریب باورها و اعتقادات مردم ما به کار گرفته و در این جنگ جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.
وی اضافه کرد: دشمنان در این اتاق فکرهای خود برنامه های متنوعی را برای تخریب افکار دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف کشورمان مردم طراحی کرده اند و در قالب برنامه های فرهنگی و با بهره گرفتن از توان رسانه ای خود در این شبیخون فرهنگی جوانان ما را مورد هدف قرار می دهند.
فرمانده سپاه مهاباد افزود: با رشادت ها و تلاش های جوانان بسیجی اکنون ایران اسلامی به عنوان لنگرگاه امنیت و آرامش در منطقه تبدیل شده و همگان باید حافظ این امنیت باشیم.
در ادامه این همایش ورزشکاران بسیج جامعه ورزشکاران به اجرای حرکات نمایشی ژیمناستیک پرداختند و گروه بسیج دانش آموزی مدرسه پسرانه شهید باکری سرودی با موضوع بسیج اجرا کردند.
از 29 آبان تا امروز به نام هفته بسیج نامگذاری شده و در طول این هفته 112 برنامه متنوع و مختلف در مهاباد و با حضور اقشار مردم برگزار شد.
مهاباد با 215 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
3020/6185/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار بسیج اساتید دانشگاه رازی با امام جمعه کرمانشاه