سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایستگاه آرام در نمایشگاهی شلوغ


ایستگاه آرام در نمایشگاهی شلوغایسنا/ غرفه «چهار فصل» در بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران با محوریت آب و کتاب، از غرفه‌های متفاوت امسال محسوب می‌شود.
آرزو آقامحمدی - مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه تخصصی چهارفصل - اظهار داد: همین که 28 دوره است نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود و کتاب‌های محیط زیستی چندان مورد توجه نیستند، خود یک دلیل بارز بوده تا هشدار دهیم و آگاهی ببخشیم که محیط زیست یک التزام است و کتاب‌های مختص این بخش ضرورت دارند، تا هیچکس خود و دیگری را منفک از زنجیره عظیم انسانی حفاظت از محیط زیست نداند.

او تاکید کرد: حضور در نمایشگاه کتاب فقط هدفی عام‌المنفعه دارد؛ نمی‌خواستیم که از این فرصت محروم بمانیم که محیط زیست را میان زرق و برق این نمایشگاه با هزاران موضوع متنوع کتاب‌هایش پنهان و مستاصل بیابیم. نمایشگاه کتاب مورد رویت خوش‌فکرترین‌های کشور است که حتماً برای صیانت از این آب و خاک و داشته‌هایش همراهی می‌کنند. آنها شاید کتاب‌های محیط زیستی را نخرند، اما با دیدن این ایستگاه، همان که لحظه‌ای به دلیل شکل‌گیری آن بیندیشند کفایت می‌کند تا به خواسته خود برسیم.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: زندگی با آب جریان دارد و بی‌کتاب هم زندگی برای یک جامعه رو به پیشرفت و تکامل، شدنی نیست. در این ایستگاه برنامه‌های ویژه و بدیعی برای کودکان و بزرگسالان داریم و حتی کارگاه آموزشی برپا می‌کنیم که سمت و سوی آن مراقبت از آب است و اهتمام به کتابخوانی را تاکید می‌کند.

مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه تخصصی «چهارفصل» در پایان اظهار کرد: استقبال مردمی خستگی‌ها را می‌زداید. آنها محیط زیست خود را دوست دارند و به لازمه آب و کتاب واقف هستند. این یک حرکت آغازین مناسب بود تا از این پس نمایشگاه‌های کتاب را با مضمون خاص‌تر محیط زیستی برپا کنیم و از این موهبت و امتیاز توجه عامه بهره ببریم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
موزیک ویدو آرام همدان و هیمنH2به نام چاوه ریتم کارگردان:آرام