سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده لشكر 92 زرهی خوزستان: نیروهای مسلح نماد غیرت و عزت ملی هر كشور هستند


به گزارش ایرنا امیر سرتیپ سید باقر صادقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ه) این شهر اظهار كرد:در همه كشورها این وضعیت وجود ندارد و حتی روزی در كشور ما نیز نیروهای مسلح علاوه بر اینكه نماد عزت و غیرت نبودند بلكه مدافع بیگانگان و اجانب بود.
وی افزود: بعد از فروپاشی طاغوت و برپایی انقلاب اسلامی، استكبار جهانی هرگز باور نمی كرد ارتش به اهدافش پشت پا بزند.
صادقی ادامه داد: ارتش روزهای پرتلاشی را تا سقوط رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی یعنی روز 22بهمن داشت.
فرمانده لشكر 92 زرهی خوزستان با اشاره به اینكه استكبار جهانی تلاش می كرد ارتش را از انقلاب جدا كند تصریح كرد: امام راحل كه بر جامعه اسلامی و ملت ایران اشراف كامل داشت پیام تاریخی مبنی بر ماندن ارتش را صادر كرد.
وی در خصوص نقش ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حراست و پاسداری از اماكن دولتی به ویژه صدا وسیما و بسیاری از موارد دیگر از این جمله است.
صادقی اظهار كرد: اگر ایثار و مجاهدت ارتش نبود انقلابی كه به قیمت خون هزاران شهید پیروز شد به دست متجاوزین از بین می رفت.
فرمانده لشكر 92 زرهی خوزستان اضافه كرد: در حماسه دفاع مقدس ارتش دلاورمردی های زیادی انجام داد و اقتدار برای نظام و ملت كسب كرد.
وی گفت: نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی نیز قابل ستایش است و پدافند ما در اولویت نیروها است و امروز دنیا به ما احساس نیاز كرده است.
صادقی در خصوص نقش ارتش در دوران سازندگی اظهار كرد: نیروی زمینی در اجرای اصل 147 قانون اساسی و تبصره 9 برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی كشور، در جاده سازی، انتقال پادگان به خارج شهرها، ساخت منازل سازمانی، طرح حرم به حرم در قم، احداث جاده در شهرستان های بزرگ و خطوط مرزی، شركت در حوادث بزرگ مانند سیل وزلزله و پاكسازی بیش از 180 هزار هكتار از اراضی آلوده به مین اقدامات موثری انجام داده است.
فرمانده لشكر 92 زرهی خوزستان افزود: ارتش، شهدا و جانبازان زیادی را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام كرده كه دال بر مقاومت و ایستادگی ارتش و نیروهای مسلح است.
3004/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار پنجاه هزار فرمانده بسیج سراسر كشور با رهبر انقلاب