سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمهیدات جمیعت هلال احمر خراسان شمالی برای فصل سرما


به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان روز جمعه در بازدید از پایگاههای امداد جاده ای بین شهری سیساب و امام سجاد ( ع ) شیروان و امام رضا ( ع ) فاروج گفت: با توجه به شروع فصل سرما و پیش بینی زمستان سخت و مسئولیت جمعیت هلال احمر، در کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی آمادگی لازم برای ارائه خدمات امداد و نجات تاکید شده است .
حسن شکوری نسب با اشاره به بازآموزی بیش از 300 نفر از نجات گران و آمادگی برای حضور در پایگاههای امدادی در طرح زمستانه گفت: علاوه بر تعداد 12 پایگاه ثابت هلال احمر استان در فصل زمستان تعداد 6 پایگاه موقت فصلی برای ارائه سریعتر خدمات به هموطنان اضافه شده و در مجموع 18 پایگاه در سطح استان آمادگی پشتیبانی از حوادث و سوانح احتمالی را دارند .
وی گفت: جمعیت هلال احمر آمادگی های لازم را در حوزه عملیات ، لجستیک و نیروی انسانی و تجهیزات انفرادی نجاتگران همچنین تجهیز پایگاه ها به سوخت جایگزین ایجاد کرده است .
به گفته شکوری نسب تعداد 20 دستگاه آمبولانس و 8 دستگاه خودروی ست نجات ،طرح زمستانه را در استان پوشش خواهد داد .
س.1744/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عضوجوان نابینای جمعیت هلال احمر خراسان شمالی